Min morgon var inte den bästa

Tjena! Idag har min dag varit När jag stod och väntade på bussen i morse så fick jag så otroligt ont i magen att jag inte viste vad jag skulle ta vägen. Sen blev det bara värre och värre så ringde min mor som fick komma och hämta mig.

Kan säga att jag va riktigt taggad på skola idag eftersom vi skulle ha riktigt nice lektioner, sen kommer jag även ligga efter hur mkt som helst för lektionerna va rätt viktiga... Men men thats life. 

Mår lite bättre nu iaf, men vet inte om min mage pallar med det jag hade planerat idag... Kanske ska lyssna på mina päron och faktiskt ta de lugnt ibland? Fast och andra sidan blir livet så mkt tråkigare då...

Näe nu ska jag iaf gå och duscha och tänka över vad jag ska göra. Drar till med ett inlägg efter duschen <3

#1 - - MATILDA ROSQVIST:

vad bra :D