Blåa naglar e väl också coolt?

God morgon! Nu e de snart skola igen som gäller, men tänkte hinna med ett snabbt inlägg innan jag går.

Har som vanligt gått upp för tidigt så fördriver tiden med att måla naglarna och jao blogga. Känner dock att mitt val av färg inte riktigt passar till vare sig mitt humör eller mina kläder. Okej kankse lite till kläderna.

Idag är en rätt nice dag, har två lektioner och slutar vid tolv. Frågan är om det kan bli så mkt bättre än så? Näe de va väl de jag tänkte. Så efter det får vi se vad som händer :)

Nu ska jag gå och hitta ngt coolare att ha på mig, jag säger inte att jag kommer lyckas, men man kan alltid försöka!

#1 - - Sofie:

De skulle jag knappast tro, dock kanske de att de blir speciellt för att du går där men inte annars ;) hihi

#2 - - Patricia:

Jo,det finns hjortar i sverige men rådjur räknas som en hjort tydligen. Stod på wiki; Sverige förekommande älg, kronhjort, ren, rådjur och dovhjort. Var nog ett ögonblick av trötthet när jag skrev inlägget x)

#3 - - ElinLouise:

sv: hihi, lite kansåe ;) (a) ?