Soova soova

Nu ska jag sova! Bara så alla vet, har duscha och insett att mitt hår nuförtiden är RÖTT/ORANGE? Det blev juh lite fail när vi skulle färga mitt hår mörkare, hela håret blev rött efter första färgningen och även om de inte e så illa nu så e de nära på! Måste göra ngt åt de? Kan juh inte lägga in slinger i ett rött hår? :S

Sen måste jag faktiskt tipsa om ett as bra schampo + balsam




Hittade ingen bra bild så tog en sj, men de e riktigt bra faktiskt och luktar riktigt gott! :)
(Pumpflaskan alltså)
#1 - - A:

go morron (:

#2 - - calle:

Ah! pumpflaskan. trodde fan du menade rakhyveln! :(

#3 - - Madde:

Amen förlåt då! ;o x) <3

#4 - - * Em:

Om du inte redan sett den, så missa inte hetaste tävlingen just nu! Dem finaste smyckena i vinsten, och du får välja mellan 4a stycken olika! Jag älskar mitt armband som jag fick hemskickat!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

#5 - - * Em:

Om du inte redan sett den, så missa inte hetaste tävlingen just nu! Dem finaste smyckena i vinsten, och du får välja mellan 4a stycken olika! Jag älskar mitt armband som jag fick hemskickat!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

#6 - - eeeeee:

så vare för mej med förut :O

ja skulle färga mitt hår mörkare, det vart rött.. färgade jag igen, då vart det LILA typ :O

sen färga jag igen för att få biort de då vart de svart.. hehe

men nu har ja mellanbrun igen :D



ett tips när du köper hårfärg, om du INTE vill ha röda toner i håret,

välj då en färg där det står t.ex 700 garnier eller ngt,

för om det str tex 754 då är det rött i,

för ALLTID när det är hela hundratal som 700. 800,900

så är der i9nga röda nyanser i färgen ;:u

smart va :D?