Morgon

Nu har jag precis fixat håret klart, vilket inte blev så jätte bra men de får duga. Håller på och äter frukost med, nybakt bröd lr iaf från igår kväl,l räknas de som nybakt btw? Nu får det göra de. Om cirka en havtimme ska jag dra till skolan så har ganska lång tid på mig att göra ingenting och klä på mig så det är rätt nice.

Nu på morgonen är det iaf praktik så hoppas på att det kan gå bra idag för då e de ganska nice, sist så höll jag på med samma uppgift i en och en halv timme för att de va glapp i två kablar! Inte okej,  föstod att ni va jätte intresserade av vad de va för fel så kände att jag behövde skriva det.
Men lär juh uppdatera ngt under dan så de e bara hålla koll men nu ska jag roa mig med att kolla bloggar :)<3




Dock inte dagens outfit utan lördagens men den får duga helt enket.
#1 - - MISSEXTRA:

sv: Jätte bra:)

#2 - - sofiiie:

Nu har jag ett långt inlägg för dig att läsa, och se till att kommentera också nu!:)



Och seriöst, jag stööööööööör mig på att de fuckar när man skickar sms till dig, för jag förökte få tag på dig imorse ju!:O<3

#3 - - caroline anette:

sv: tycker jafg också :)

#4 - - sofiiie:

hehe, näe förstår de^^



Haha, jo jag får väll göra de, men de är svårt när manb typ inte har nå pengar på mobilen :)<3

#5 - - teo:

vad fin du är !!!!