Kakor

Just nu sitter jag och kollar på Gossip girl och har precis ätit tacos, mkt trevligt. Har hunnit baka Hallongrottor men Mummi med har inte smakat dom än med hoppas på att dom blev goda. Det lite mer tragiska var att jag upptäckte att det var 200g smör i dom så kände mig lite mer onyttig än innan men är det gott så är det! 

I morgon blir det troligtvis julklapps shopping lr någonting liknande med Matte, kanske Jakob kanske även någon mer men det vet jag inget om ännu. Nu ska jag försöka plugga igen och få in något av sakerna jag läser och förhoppningsvis lyckas få bra på mitt prov.





Innan ugnen :)
#1 - - Amanda:

Vill bara påpeka att det är 200 gram smör i degen, dvs alla kakorna. Och jag förmodar att du inte planerar att äta alla helt själv? Haha. Så därför är det inte särskilt onyttigt att äta några kakor Madde x) Du borde dessutom sluta bry dig så mycket om det för du har rå snygg kropp och ska verkligen inte gå ner i vikt ;<



Jag ska btw inte göra ett smack imorgon :D Men har skola tills 16.40 vilket är lite små drygt =/ <3

#2 - - Ifranks:

Dom såg goda ut :D

#3 - - sofiiie:

Håller me Amanda faktikst^^ Och Madeleine, du skulle lätt kunna äta 2000g smör utan att bli ett dugg tjock ;D<3