Rubrik!

Hello!
Nu har Amanda åkt hem hon kom efter hon slutade jobba idag :)  Idag kan jag bara förklara att min moppe inte ligger så bra till hos mig igen. Den hade funkat perfet hela dagen men när jag och Amanda skulle åka och äta på skebogrillen så skulle den såklärt börja trassla så vi fick ligga i 30 km/h typ hela vägen till Skebo och typ vid skebo skola där man inte kan köra om så hade vi en ganska lång kö efter oss xD Men men såkan det gå x) Måste berätta att jag va med Emma, Ted och alex ett tag på Morgonen med efter jag kom hem till UC från mim mor, nice nice.

I morgon ska jag kasnke träffa Matte me och kanske åka hans och Fredriks nya båt. (inte bortskämda, nej aldrig) Fast jag klagar inte (A) Hoppas de blir kul. Men de blir det säkert :)

Sedan på Tordag ska jag förhoppningsvis träffa Elin igen :D Grymt länge sen eftersom hon har vart i Kroatsien *stavning* (hoppas de va rätt land) x) I två veckor och sen i  Göteborg så jag tycker inte riktigt att de betendet är okej! Men ska iaf bli kul!


Men ha det bra! God natt lr ngt x) <3