Ej rätt rätt?

Så nu är jag hos min mor igen :) Funderar på att ringa Angelica och fråga om hon vill komma och leka med mig men orkar inte gå till mobilen. Hade hoppats på att hon skulle va inne på Msn, men nej sådan tur hade man inte. 

Btw sådär så har jag hackat grönsaker till tackosen eftersom jag var tvungen att göra maten idag. Och jag har kommit fram till att tackos är faktist en riktigt farlig rätt. Till att börja med så ska man hacka alla grönsakerna och då går det inte att undvika att minst en gång skära sig i någon av sina alla fingrar, rent av livsfarligt. Sedan är det dags för att riva osten, är det någon som helt ärligt kan komma och säga att den inte någong gång har hyvlat sig på fingrarna så är det bara säga det nu... Nej just det LIVSFARLIGT.  Sedan till slut har vi den hemska och onda löken. Inte nog med att man ska ofra alla fingrar på både kniven och rivhjärnet nej då ska löken komma där och skämma ut en genom att få en att grina så mascaran rinner och man ser ut som att man har såltsmöret och tappat pengarna plus att man inte ser vart man ska skära pga alla tårar och all mascara. Nej jag säger bara ej rätt! Rentav LIVSFARLIGT helt enkelt!

#1 - - Anonym:

hahahah ! För mig låter det som att du är lite klumpig bara (A) visserligen lagar jag inte mat så vet inte men... (A) Och sen kan du ju... Om du vill underlätta det hela, inte ha smink när du skär lök (A )

#2 - - sara:

ahahahahahahahahahaha madde då! typiskt dej hahahahha LIVSFARLIGT att göra tacos hahahahah sötnos<3

#3 - - A:

Så kan de va:O