Pengar = Inga Pengar

Som sagt så var jag i sthlm med Steffy och Elin. Det va rå nice förutom att mot slutet höll jag på att dö av skoskav och matbrist för att tant jäveln i kassan stängde kassan när jag skulle betala så jag hamna sist! Så FUCK OFF på dig, du fick dagelns tistel!  Aja men för att komma till det braiga så hittade jag lite grejer utan att göra av med allt för mkt pengar :) tyckte jag va riktigt duktigt av mig. Kom faktiskt hem med 300 kr, rekord! :D (speciellt när man shoppar med Elin) Hmm jag sa inget :) 

Men nu så sitter jag här och typ snakcar med folket på msn som för övrigt får vänta lite nu. Men tkr att dom inte ska behöva vänta längre nu så... God Natt<3



Dagens köp blev alltså En tröja från Zaras, en tröja med hög krage från Hm, ett linne från JC sedan ett par örhängen och ett par griller :D <3